Aktivní pěna NERTA DRIZZLE PROTECT 5L (372)

Kód: 372
610 Kč 738,10 Kč včetně DPH
Momentálně nedostupné
Můžeme doručit do:
19.5.2022

Aktivní pěna NERTA DRIZZLE PROTECT 5L (372)

TOP produkt NERTA s obsahem vosku (pH = 10) a příjemnou vůní.

Vhodný pro bezkontaktní i kontaktní mytí motorek, osobních i nákladních automobilů.

I při nízkém pH má překvapivě vysokou mycí účinnost a je maximálně šetrný.

→ Nejšetrnější aktivní pěna na trhu!

Detailní informace

Detailní popis produktu

Aktivní pěna NERTA DRIZZLE PROTECT 5L (372)

TOP produkt NERTA s obsahem vosku (pH = 10) a příjemnou vůní. Vhodný pro bezkontaktní i kontaktní mytí motorek, osobních i nákladních automobilů. I při nízkém pH má překvapivě vysokou mycí účinnost a je maximálně šetrný.   → Nejšetrnější aktivní pěna na trhu!

Společně s výrobky NERTA CARNET JUMBO a NERTA SKY WE 64 se řadí do TOP 3 nejkvalitnějších výrobků nerta s ohledem na maximální účinost a maximální šetrnost. NERTA DRIZZLE PROTECT je založený na zcela jiné bázi než drtivá většina konkurenčních přípravků. Neobsahuje agresivní mycí složky (hydroxidy), díky čemuž nedochází k napadání laku a jiných choulostivých materiálů.

Vysoký obsah vosku karoserii zaručuje ochranu před povětrnostními vlivy. Karoserie se navíc po umytí velmi lesklne. Jedná se o výrobek, který se svými vlastnostmi chová jako obyčejný autošampon, ale má neporovnatelně vyšší mycí účinnost.

Porovnání s NERTA CARNET JUMBO

Původní název výrobku NERTA DRIZZLE PROTECT byl NERTA CARNET JUMBO PROTECT. Z toho je tedy patrné, že má s naším nejprodávanějším výrobkem NERTA CARNET JUMBO hodně společného. NERTA DRIZZLE PROTECT má oproti JUMBU poníženou mycí schopnost (cca o 10-15%), lehce poupravenou recepturu, která je navíc doplněna o kvalitní vosk. 


Výrobek je díky speciálnímu složení vhodný pro mytí:

  • luxusních vozidel
  • kabrioletů
  • motocyklů
  • veteránů
  • často mytých vozidel

NERTA DRIZZLE PROTECT je výrobek vhodný opravdu na ty nejchoulostivější materiály (chrom, nerez, elox, plasty, atd.), se kterými se lze v automobilovém průmyslu setkat. Vyjímku snad tvoří pouze nezalakovaný hliník, leštěný hliník, tedy materiál bez povrchové úpravy, u kterého nikdy člověk neví, jak se zachová. Takovému materiálu je lepší se vyhnout, nebo si materiál nejprve otestovat na tzv. skrytém místě.

Aplikace - Produkt lze aplikovat na karoserii vozidla všemi dostupnými způsoby:

  • ruční tlaková nádoba
  • tlaková nádoba
  • foamer (vhodný např. pro mytí motorek)
  • nízkotlaký systém
  • zpěnovač na pistoli od vapky
  • profi zpěnovací systém
  • apod.

Nejdůležitější na celé aplikaci je vždy to, aby měl zákazník info o tom, jak jeho aplikační systém aktivní pěnu ředí. Pokud to nevím, je potřeba si tento poměr sám vyzkoumat (případně poradíme).

Správný poměr ředění je vždy alfou a omegou správné funkčnosti celého procesu mytí!  Nejlepších výsledků mytí lze dosáhnout při aplikaci produktu ve formě pěny (pěnové mytí) v kombinaci s kvalitním vysokotlakým čističem (vapem) = pěnové bezkontaktní mytí.

NERTA DRIZZLE PROTECT lze použít i pro klasické ruční mytí za pomoci mikrovláknové rukavice, nebo autokartáče, kdy produkt naředíme s vodou do připraveného kbelíku s mřížkou.

Poměr ředění = způsob mytí

Jednotlivé způsoby mytí se od sebe liší pouze zvoleným poměrem ředění. Výrobek NERTA DRIZZLE PROTECT lze proto využít ke klasickému ručnímu mytí, ale i k bezkontaktnímu mytí, ke kterému byl primárně vyvinut.

Bezkontaktní mytí vozidel: 1:20 - 1:50
Bezkontaktní mytí motorek: 1:30 - 1:60
Bezkontaktní předmytí: 1:60 - 1:100
Kontaktní pěnové mytí:    1:60 - 1:100
Kontaktní ruční mytí: 1:100 - 1:200
Mytí motorového prostoru:       1:10 - 1:20


Mycí účinnost s nižším poměrem ředění stoupá. Tzn. čím méně ředím, tím méně fyzického úsilí do procesu mytí vkládám. Naopak čím více ředím, tím je účinnost produktu slabší a musím přidat více fyzického úsilí (kontaktu).

Spotřeba - Spotřeba mycího produktu je vždy přímo úměrná zvolené aplikační metodě! Každá z aplikačních metod má své výhody a své nevýhody.

Nejefektivnějším způsobem aplikace je určitě zpěnování pomocí pěnového rozprašovače (zpěnovače), kde se spotřeba pohybuje okolo 150 - 300 ml na 1 vozidlo dle velikosti auta a zručnosti obsluhy. Přípravek se tímto způsobem aplikuje na celou karoserii v čase okolo 30 vteřin (velmi rychle). Na karoserii zpěnovač vytvoří bohatou pěnu (směs vody + aktivní pěny + vzduchu). Pěna oproti vodnímu roztoku pomaleji usychá, což je v procesu mytí žádoucí = máme více času.

Doporučená spotřeba: 
osobní automobil:      od 50 ml do 300 ml
nákladní vozidlo: od 500 ml do 1 500 ml

 

Obsah balení

5L = 5,35 KG bez obalu

Specifikační body

  • 1 KG bez DPH
  • specifická hmotnost 1,07 (1L = 1,07 KG)
  • pH = 10
  • produkt 2 v 1
  • obsahuje vosk
  • nejšetrnější aktivní pěna na trhu
  • neobsahuje agresivní mycí složky
  • výrobek nespadá do ADR

H318 Způsobuje vážné poškození očí.

Od 1.6.2015 došlo ke změně posuzování nebezpečnosti chemických výrobků (dle směrnice CLP), kdy se drtivá většina výrobků dostlala do kategorie korozivní. Zákazník už nyní nepozná podle symbolu nebezpečnosti o jak nebezpečný výrobek se jedná, ale tuto informaci vyčte až z tzv. H vět, které jsou, nebo by měly být uvedeny na každém obalu.

Technické parametry 

velikost obalu 5L 

 
 

Spotřeba

Spotřeba mycího produktu je vždy přímo úměrná zvolené aplikační metodě! Každá z aplikačních metod má své výhody a své nevýhody.

Nejefektivnějším způsobem aplikace je určitě zpěnování pomocí pěnového rozprašovače (zpěnovače), kde se spotřeba pohybuje okolo 150 - 300 ml na 1 vozidlo dle velikosti auta a zručnosti obsluhy. Přípravek se tímto způsobem aplikuje na celou karoserii v čase okolo 30 vteřin (velmi rychle). Na karoserii zpěnovač vytvoří bohatou pěnu (směs vody + aktivní pěny + vzduchu). Pěna oproti vodnímu roztoku pomaleji usychá, což je v procesu mytí žádoucí = máme více času.

Doporučená spotřeba: 
osobní automobil:      od 50 ml do 300 ml
nákladní vozidlo: od 500 ml do 1 500 ml

Obsah balení

5L = 5,35 KG bez obalu

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení